KORECE DERS ÇALIŞMANIN ZAMANI

22 Eyl

korece türközü lotus yayınları

Bir kere bir kitap benim gözümde daha ne kadar sevimli olabilir düşünüyorum da: Pespembe mıncırılası bir renk, kapakta Koreli bir kız ve konu Korece. Ama dahası da varmış. Kitabın arkasını çevirmemle o hoş sürprizle karşılaştım. Bizde “Parıldayan Miras” olarak çevrilen, çoğumuzun Brilliant Legacy/ Shining Inheritance olarak bildiği pek nadide dizimizin bir fotoğrafı:

brilliant legacy korece kitap arkası

Bir kere bu fotoğrafın güzelliğini size kelimelerle nasıl tarif etsem 🙂 En başta gelmiş geçmiş en dobra ikinci erkek karakterleri olan “Oppan değil namcan olmak istiyorum” Jun-se oppa. Onun yanında küçük civciv dedirten saç stiline bayıldığım Han Hyo-joo. Ve üçüncü sırada, kafasının dikine giden zengin çocuk tiplemelerinin altından kolayca kalkan sempatik Lee Seung-ki.

Go Eun Sung ve Sun Woo Hwan karakterleri klasik Kore filmlerindeki gibi birbirlerinden nefret ederler başta. Sonra aynı evde kalmak zorunda kalırlar, ne kadar klasik demeyin, aynı konular defalarca işleniyor ama çok az dizi bu kadar güzel olabiliyor.

En sağda ise Seung-mi karakterleriyle pek sevilmeyen ama nedense benim pek bir kanımın ısındığı Moon Chae-won var. Kitabın kapağındaki de o zaten. Ya da bana öyle geliyor.

Bu kitap Korece ders kitabı. Lotus yayınlarından. İlk baskısı saman kağıdaydı. Zaten o baskısı bittiği için kitapçılarda bulamıyordunuz 🙂 Ben ısrarla her gittiğim kitapçıda bu kitabı soruyordum oradan biliyorum. Saman kağıda bile razıyken süper baskı, süper kapaklı bir kitabım oldu. Boş vakitlerimi bu kitabı okuyup, bol bol Korece pratiği yapıp, sıkıldıkça da arkadaki Brilliant Legacy fotoğrafını okşayarak geçiriyorum.

Yani şiddetle tavsiye edilir efem.

Yorum bırakın