BİR CANAVARIN DOĞUŞU

22 Eyl

SELAM, HERŞEY GEÇEN YIL EVDE CANIM SIKILIP İNTERNETTE TAKILIRKEN SHİNee GRUBUNUN ŞARKISINI GÖRMEMLE BAŞLADI. MALUM ŞAHSI ÇAĞIRIP O VİDEOYU GÖSTERDİM VE BEĞENİP BEĞENMEDİĞİ SORDUM. BURUN KIVIRARAK “İYİYMİŞ” DEDİ VE GİTTİ. BEN O AN İÇİMDEN “BU KIZDA ZEVK YOK” DEDİM VE GÜLDÜM. CANIM SIKILANA KADAR RİNGDİNGDONG ŞARKISINI DİNLEYİP TEMPO TUTTUM.

KİM BİLİRDİ Kİ KIZIMIN KORE CANAVARINA DÖNÜŞECEĞİNİ…..

KIZIMI SEVİYORUM

KORE’Yİ SEVİYORUM

K-POP DİNLEMEKTEN ZEVK ALIYORUM

KIZIMIN KORE İLE İLGİLİ HAYALLERİNİ SEVİYORUM VE BURADAN SİZİNLE PAYLAŞACAĞIM :))

KORECANLAR MERHABA….

Bir Cevap Yazın

